lelaki sejati

lelaki sejati
pemain bola sepak

~kalau baik klik ar!~

Tuesday 6 March 2012

Kata-kata Untuk Memikat Seorang Gadis...

Kepada Sesiapa yang ingin memikat hati seorang gadis boleh cuba ayat-ayat berikut...
  • Excuse me.I baru lagi kat sini.Boleh bagi direction camna nak pergi rumah U...?
  • U tahu tak,mata U ni sama color ngan porsche I...
  •  Boleh tak I nak amik gambar sedari...?Nak tunjuk bukti kat kawan yang bidadari syurga betol-betol dah menjelma...
  • helo,saya pencuri & saya datang ni sebab saya nak curi hati awak...
  • sakit tak bila jatuh dari syurga...?
  • kalaulah U ni burger kat mcdonalds,I akan panggil U,mcgorgeous..!
  • awak tak penat ker?sebab sepanjang hari awak asyik berlegar-legar dalam kepala saya..
  • hai!I cuma nak cakap I rasa U awek paling cantik yang pernah saya nampak,jadi I belikan air ni untuk U...
  • hai! I cuma ada 3 bulan jer untuk hidup...
  • U tahu tak apa yang paling best dalam hidup U? I.

No comments:

Post a Comment